Herenselectie begint oefencampagne tegen buren

By 10 augustus 2020 No Comments

De herenselectie opent de voorbereiding op het tweede seizoen op rij in de tweede divisie op vrijdag 21 augustus. Tweede divisionist HVC oefent in september tegen buren.

Op vrijdagavond 21 augustus start de herenselectie de voorbereiding op het buitencomplex in Barger-Compascuum. Om 19:30 begint de eerste conditionele training. In de week die volgt gaat de formatie van Sven Hemmes, Harry Poker en Albert Hilbrands al de zaal in.

29 augustus in Emmen
Heren 1 komt ook aankomend seizoen uit op het derde niveau van het land. Na jaren afwezigheid maakte HVC afgelopen jaar haar rentree in de tweede divisie. Door het coronavirus krijgt de ploeg ondanks een laatste plaats in de competitie een herkansing op het fraaie niveau, omdat het NHV heeft besloten geen degradanten aan te wijzen.

Op 29 augustus staan de eerste oefenpartijen voor de herenselectie op het programma. In Emmen oefent HVC tegen buren E&O 2 en Hurry-Up 2. Een week later volgen partijen tegen competitiegenoot DOS en opnieuw de opleidingsploeg uit Zwartemeer.

Broers Van Wonderen
Naast een nieuwe staf heeft heren 1 twee nieuwe spelers weten te strikken. Broers Sander en Mark van Wonderen zijn overgekomen van Hoogersmilde. Het technisch kader van HVC loert nog op buitenkansjes op de transfermarkt om de groep breder te maken.

Lees ook: Seizoen 2020/2021 start vanaf maandag 24 augustus