Zondagochtend 3 september: Ontbijten met de hele club!

By 17 augustus 2023No Comments

Op zondagochtend 3 september starten we samen het seizoen 2023/2024 met een ontbijt in de kantine in het dorp.

Alle leden en vrijwilligers van HVC kunnen om 10:30 aanschuiven voor het gezamenlijke ontbijt. Van de F-jeugd tot recreanten en van alle D’s – ook de fusievrienden – tot de damesselectie. Ouders van de jongste leden zijn tevens welkom.

Tijdens de smakelijke seizoensstart doen verschillende commissieleden en vrijwilligers een praatje. Jeugdleden kunnen na de boterham, kopje melk en stuk fruit buiten de eerste bewegingen van het speeljaar maken.

Het gezellige morgenmaal duurt tot ongeveer 12:30. Vanaf maandag 4 september gaan alle teams van HVC de zaal in en wordt het trainingsschema gevolgd.