Na meer dan tweehonderd stemmen is gisteravond tijdens de afsluitende barbecue het Team van het Jaar 23/24 bekendgemaakt. Vijf teams zijn in het sterrenteam vertegenwoordigd.

Doel: Nikki Suelmann (dames 2)
In haar eerste seizoen bij HVC heeft Suelmann meteen de meeste stemmen gekregen. De tiener bleef Albert Menzen van heren 2 voor.

Linkerhoek: Dele Rademaker (dames 1)
Nog een aanwinst in het sterrenteam. Op veel posities heeft Rademaker met haar snelheid en scorend vermogen indruk gemaakt in het Compascuumse oranje-zwart.

Linkeropbouw: Justin Karsten (heren 1)
Het derde en voorlaatste nieuwe gezicht bij HVC dat het Team van het Jaar heeft gehaald. Eenmaal op stoom in de tweede divisie heeft Karsten bewezen heel moeilijk van het scoren af te houden te zijn.

Middenopbouw: Marit Gustin (meisjes D)
Gustin kreeg een paar stemmen meer dan Jim Macro. Met de meisjes D heeft de enthousiaste opbouwer meerdere wedstrijden weten te winnen.

Rechteropbouw: Roy Soppe (heren 1)
De allermeeste stemmen van iedereen kreeg Soppe. Vanaf rechts bewijst de twintiger op heel veel verschillende manieren het net te kunnen vinden. Publiekslieveling!

Rechterhoek: Jasmijn Grummel (meisjes D)
Net als vriendin Gustin heeft ook Grummel het sterrenteam gehaald. De jongste dochter van oud-leden Joerik en Sjanien Grummel bleef kampioen Ruben Wehkamp in de verkiezing voor.

Cirkelspeler: Shirley Schomaker (dames 2)
De tweede speler van het nieuwe damesteam in het Team van het Jaar. Door haar inzet is Schomaker, die meer stemmen kreeg dan E’tje Mandy Vos, verkozen tot cirkelspeler van het seizoen.

Coach(es): Nadine Wardenburg en Judith Vieveen (dames 1)
Het duo van het vlaggenschip heeft Judith Faas (jongens D) en Marion Dijck en Inge Cremer (F-jeugd) verslagen. Met dames 1 zijn Wardenburg en Vieveen op een gedeelde derde plaats in de hoogste afdelingsklasse van het Noorden geëindigd.

Wedstrijdtafel: Martin van Lent en Erwin Bos
In de bonuscategorie hebben natuurlijk Van Lent en Bos een medaille verdiend. Vaak scherp en bijna foutloos het seizoen door.