Blauwdruk van het naseizoen

By 21 maart 2019 No Comments

Over twee weken is het zaalseizoen ten einde. Na een welverdiende pauze pakt de vereniging eind april de draad op – jawel – het zand weer op.

In het weekend van 6 en 7 april worden de laatste (thuis)wedstrijden van het seizoen afgewerkt. Na de afsluitende speelronde last de vereniging een korte stop in. Wanneer de aangename temperaturen in aantocht zal er heerlijk in de open lucht getraind worden.

Na Pasen
Vanaf dinsdag 23 april, de week na Pasen, wil de club graag de eerste trainingen op het zand starten. Vanaf maandag 29 april wordt er weer op volle toeren getraind. Dat gebeurt op het zand. In overleg met de trainer/trainster kan er zo nu en dan ook een uitstapje gemaakt worden op het gras.

De volgende trainingsdagen zijn reeds vastgelegd voor de verschillende teams. Met een aantal fusieploegen wordt er nog overlegd over het naseizoen. Het streven is om het complex Barger-Compascuum, met de bijbehorende Beach Handball-velden, zoveel mogelijk te benutten.

Dinsdag:
14:30-15:30 F-jeugd*
17:30-18:30 Jongens C (HVC/DOS)
* = Trainen op het gras

Woensdag:
18:00-19:30 Meisjes C en dames B
19:00-20:30 Dames
19:30-21:00 Heren

Donderdag:
18:30-19:30 Heren B (DESH)

Vrijdag:
18:00-19:30 Meisjes C en dames B
19:00-20:30 Dames
19:30-21:00 Heren

Doordat HVC over twee eigen velden beschikt is bovenstaand schema slechts een blauwdruk en kan er nog een beetje geschoven worden met tijden en soms zelfs dagen. Ook is de vereniging nog in gesprek met combinatieteams met DOS. De kans is groot dat ook deze jeugdploegen op het Compascuumse zand gaan repeteren. Wordt vervolgd.

Lees ook: Voor in de agenda: Beach Handball-toernooien