Voor in de agenda: Beach Handball-toernooien

By 26 maart 2019No Comments

De vereniging heeft de teams reeds opgegeven voor twee Beach Handball-toernooien. Pak de agenda erbij.

Evenals vorig seizoen is HVC in ieder geval aanwezig op het zandevenement in Erm. In het weekend van 18 en 19 mei komen zowel jeugd- als seniorenteams in actie in de eigen gemeente.

Natuurlijk doen ook alle (fusie)ploegen van de club mee aan de HVC Beach Cup 2019. Op 8 en 9 juni ontvangt de club een hoop teams in het dorp. Op zaterdag komt de jeugd in actie. Een dag later is het de beurt aan de senioren.

HVC betaalt voor alle teams het inschrijfgeld van bovenstaande toernooien. Mocht je als ploeg de wens hebben op nóg meer toernooien uit te komen? Dat is mogelijk! Meld het tijdig bij TC-lid Stijn Steenhuis.

Lees ook: Blauwdruk van het naseizoen