Zondag: Vijf duels in De Klabbe

By 1 februari 2019 No Comments

Zondag komen vijf HVC-teams in actie in De Klabbe in Emmer-Compascuum. Aantrekkelijke tegenstanders brengen een bezoekje aan de Compascuumse vereniging.

De meisjes C ontvangen in hun kampioensstrijd FHC. De gasten uit Friesland staan twee plaatsjes lager dan HVC. Met nog een aantal duels te gaan lonkt de titel voor de jongedames. Aansluitend nemen ook de B’s het op tegen FHC.

Hoofdklasse A
In de landelijke hoofdklasse A doet heren 1 de deuren open voor Duiven. Met een punt achter op koploper Huissen, waar HVC vorige week knap tegen gelijk speelde, staat er genoeg op het spel. De formatie van Annelies Smeets ging in het heenduel in Gelderland jammerlijk ten onder tegen de aanstaande opponent.

Ook de dames komen in eigen huis in actie. Hoogvlieger Exito komt langs. Ondanks de stevige nederlaag van vorige week tegen koploper HVE 2000 blijven de oranjehemden op een knappe plaats in de middenmoot van de hoogste afdelingsklasse staan.

Slotakkoord
Het slotakkoord van de HVC-dag is voor heren 2. Na één seizoenshelft kon de reserveploeg het kampioenschap ruiken. Twee uitnederlagen in het nieuwe kalenderjaar later is heren 2 terug te vinden op een plaats in de middenmoot. Met Aeolus op bezoek behoort puntwinst tot de mogelijkheden.

Ook op het programma:
10:00 SVWW E1 – DOS/HVC E1