Voorzitter Harms: “Help ons mooie HVC mee”

Bestuur

Voorzitter Marlies Harms luidt de noodklok. HVC heeft meer handjes nodig. Het bestuur nodigt alle leden, ouders en vrienden van de vereniging uit voor de jaarvergadering op dinsdag 17 april.

Een aantal bestuursleden stoppen, waardoor een gat ontstaat. Daarnaast is het uitbreiden van de vrijwilligersgroep het hoofdthema op 17 april. “We hebben allerlei handjes nodig”, legt voorzitter Marlies Harms uit. “Of het nu gaat om onderhoud van de velden, werkzaamheden in de kantine, jeugdscheidsrechters, ordedienst tijdens thuiswedstrijden, kantinedienst, meehelpen met toernooien en acties.”

Spreiden
HVC staat te boek als een actieve en gezellige vereniging. De afgelopen jaren leunt de club op een fanatieke groep vrijwilligers. Dorpeling Harms wil de verschillende taken binnen de club beter spreiden. “Hierdoor wordt de fanatieke groep een beetje ontlast, blijft je inzetten voor HVC aangenaam en krijgen we wellicht tijd en ruimte om nieuwe ideeën te ontplooien. Zoals het meer zichtbaar maken van sponsoren tijdens thuiswedstrijden.”

“Als bestuur en TC kunnen we gewoon niet alles doen”, vertelt de voorzitter met een aantal uitroeptekens. “Daarom doen we nu en tijdens de jaarvergadering op 17 april een dringend beroep op leden, ouders en vrienden van club. We gaan een lijst opstellen met verschillende werkzaamheden waarvoor je je kunt inschrijven. Alle hulp is welkom.”

Ieder klusje
Volgens Harms dringt de tijd:  “Help ons mooie HVC mee. Steek de handen blijvend uit de mouw. Ieder klusje dat wordt opgeknapt is meegenomen. Met de hulp van alle leden, ouders en supporters kunnen we HVC ook in de toekomst in de lucht houden.”