Trainingsschema zaalseizoen 2021/2022 staat online

By 10 augustus 2021 No Comments

Het trainingsschema voor het zaalseizoen 2021/2022 dat vanaf maandag 23 augustus gaat starten staat online.

Klik hier om het rooster te checken. Het trainingsschema vertoont veel gelijkenissen met die van vorig handbaljaar.

Samenwerking
Net als het afgelopen jaar werkt de vereniging met de jeugd veel samen met DOS en andere buren. Op deze manier kunnen kinderen uit het dorp op gepast niveau met leeftijdsgenoten de handbalsport beoefenen.

Bij de senioren wordt herentrainer Sven Hemmes vervangen door Annelies Smeets. De damesploeg staat net als de afgelopen twee seizoenen onder leiding van trainer/coach Mario Raterink.

Recreanten
Ook de recreanten zullen vanaf oktober weer in actie komen. De Compascuumse fusieploeg traint op vrijdagavond in De Klabbe. Wanneer de recreanten een thuiswedstrijd spelen wordt deze tussen 20:00 en 21:00 in Emmer-Compascuum afgewerkt en beginnen de dames gelijktijdig met de herenselectie een uurtje later.

Lees ook: In laatste week van augustus weer van start