De toernooiorganisatie van de JD Techniek/HVC Beach Cup 2018 heeft een aantal balsponsoren gestrikt.

Rijsdijk Groente en Fruit, RoKi, Carolien Beauty & Sun en Handbal Inside steunen het zandtoernooi in Barger-Compascuum. Ook vriend van de club Boud’s Inn geeft het toernooi een zetje. De JD Techniek/HVC Beach Cup 2018 wordt gehouden op zaterdag 9 (jeugd) en zondag 10 juni.

Lees ook: JD Techniek naamsponsor HVC Beach Cup 2018

De toernooiorganisatie is nog op zoek na twee veldsponsoren. Sinds 2015 wordt de HVC Beach Cup gespeeld op twee velden. De vereniging bouwt gezamenlijk een extra pop-up veld. Interesse? Neem contact op met Stijn Steenhuis: stijnsteenhuis@hotmail.com of 06-15193349.

Deelnemersveld
Het deelnemersveld van de JD Techniek/HVC Beach Cup 2018 is inmiddels nagenoeg rond. Teams uit Drenthe, Groningen en Overijssel proberen via Barger-Compascuum het NK Beach Handball te bereiken.