Logische voorschriften tijdens HVC Summer Cup 2020

Tijdens de HVC Summer Cup 2020 hanteert de vereniging een aantal logische voorschriften met betrekking tot het coronavirus. Op zaterdag 1 augustus komen negen teams in actie op het zand in Barger-Compascuum.

De belangrijkste regel blijft: neem bij fysieke klachten of symptomen niet deel aan de HVC Summer Cup 2020. Door verantwoordelijkheid te nemen lopen toernooigenoten niet in gevaar.

Anderhalvemeterregel
Verder hanteert HVC aanlooproutes op het complex en de kantine. De club verzoekt deze, aangegeven met pijlen, strikt te volgen. Spreek elkaar aan op de gestelde, logische, voorschriften.

De HVC Summer Cup 2020 kan op veilige wijze verlopen wanneer iedereen zijn/haar gezonde verstand gebruikt. Binnen de lijnen zijn geen restricties. Daarbuiten blijft de anderhalvemeterregel van kracht. HVC verzoekt de deelnemers, scheidsrechters, vrijwilligers en eventueel publiek met klem afstand te houden.

Geniet van het spelletje
De toernooiorganisatie ziet erg uit naar de HVC Summer Cup 2020. Geniet van het spelletje, de gezelligheid en zorg voor elkaar. Check het programma hier.