Kantine Commissie razendsnel gevormd

Het duurde maar even en voorzitter René Hof had afgelopen vrijdagavond een Kantine Commissie gevormd. In juli gaat het clubhuis, onder strenge voorschriften, weer open voor leden.

Na jaren trouwe dienst doet Martin Pietrakowski een stapje terug als kantinebeheerder van de club. Een wens van het bestuur, het vormen van een Kantine Commissie, kwam afgelopen vrijdagavond op fraaie wijze uit.

Vier leden
Voorzitter Hof sprak de dames- en herenselectie vlak voor de training toe. Het bericht dat vanaf juli de kantine, onder strenge voorschriften, weer open gaat werd met applaus begroet. Daaropvolgend deelde hij mee dat de club nog altijd op zoek is naar leden voor de Kantine Commissie.

Na kort aarzelen staken vier leden de hand omhoog: Vera Hilbrands, Jim Macro, Josephine Tappel en Yannick Meijeringh. Anderen gaven aan open te staan voor kantinediensten en andere hulpactiviteiten. Eens per maand wordt het clubhuis in het dorp onder handen genomen door een speciale schoonmaakploeg bestaande uit dames en moeders.

Aansturen
Hof zal de enthousiastelingen in de Kantine Commissie aansturen. De voorzitter was zeer verheugd met de razendsnelle vorming van de vrijwilligersgroep. Begin volgende week wordt meer bekend over de heropening van de kantine en bijbehorende regels.