De JD Techniek/HVC Beach Cup 2018. Zo gaat het NK-kwalificatietoernooi in Barger-Compascuum het komende Beach Handball-seizoen heten. Het zandspektakel vindt op 9 en 10 juni plaats.

De toernooiorganisatie heeft in JD Techniek Pompen & Appendages een heuse toernooisponsor gevonden. JD Techniek, in Emmen gevestigd, is een reparatie en revisie bedrijf op het gebied van pompen en appendages.

Bijdrage
“Sponsoring van sportclubs heeft voor ons niet direct een zakelijk voordeel”, laten Harrie Jager en Raimond Duijnisveld weten. “Wel vinden we sport in de regio belangrijk. Als wij als bedrijf af en toe een bijdrage aan de sport in onze regio kunnen verlenen, doen we dat. We wensen HVC een sportief en gezellig toernooi toe.”

Lees ook: Buren E&O en DOS maken seniorenpoules compleet

Yannick Meijering, lid van de organisatie van de JD Techniek/HVC Beach Cup 2018, is in zijn nopjes met de naamsponsor: “Het is onderdeel van de kwaliteitsverhoging die wij als toernooiorganisatie aan de deelnemers willen bieden. Het aantrekken van een naamsponsor geeft ons uitstekende mogelijkheden de JD Techniek/HVC Beach Cup 2018 te professionaliseren.”

Vangnetten
Zo neemt de vereniging de vangnetten achter het doel onder handen. Tevens hoopt de toernooiorganisatie meerdere gecertificeerde Beach Handball-scheidsrechters te verwelkomen tijdens de JD Techniek/HVC Beach Cup 2018.

Klik hier voor meer informatie over naamsponsor JD Techniek.