HVC Summer Cup 2020 gaat door!

De HVC Summer Cup 2020 gaat door! De toernooiorganisatie is erin geslaagd voor zaterdag 1 augustus een fraai deelnemersveld te strikken.

Tussen omstreeks 15:00 en 20:00 zullen op het buitencomplex in Barger-Compascuum verschillende wedstrijden Beach Handball worden gespeeld. HVC organiseert het toernooi om een brug tussen beide seizoenen te slaan.

De vereniging is met het NHV in overleg om de HVC Summer Cup 2020 op de agenda van de bond, de Beach Tour, te plaatsen. Zodoende zullen er via Barger-Compascuum punten voor het NK Beach Handball 2021 opgepikt kunnen worden.

Met het oog op het coronavirus zal de club buiten het veld, bijvoorbeeld op het terras of in de kantine, strikte voorschriften naleven. Binnen de lijnen kunnen de verschillenden vrouwen- en mannenteams ouderwets losgaan. Voor de winnaars van de HVC Summer Cup 2020 staat een smakelijke prijs te wachten.

Vrouwenpoule:
HVC DS1
Hurry-Up DS1
Jahn II DS1
Broekland DS1 (in behandeling)
Hiekka Hauskaa DS1 (in behandeling)

Mannenpoule:
HVC HS1
Hurry-Up HS1
Jahn II HS1
Donar HS1
Camelot HS1 (in behandeling)

De deelnemers kunnen binnen een week de voorschriften, toernooiregels en schema verwachten. Vragen? Neem contact op met Stijn Steenhuis: stijnsteenhuis@hotmail.com of 06-15193349.