HVC (in ieder geval) op deze Beach Handball-toernooien actief

By 15 maart 2018 No Comments

De club heeft (jeugd)ploegen reeds opgegeven voor twee Beach Handball-toernooien in de regio. Noteer de data alvast in de agenda.

In het weekend van 12 en 13 mei komt HVC uit op het Beach Handball-toernooi in Zwartemeer, dat wordt georganiseerd door een aantal clubs uit de buurt. De meisjes C, dames B (mogelijk in combi), jongens C van DOS/HVC, heren B van SVBO/HVC en de dames en heren zijn opgegeven.

NK
Diezelfde ploegen komen ook tijdens de eigen HVC Beach Cup in actie. Het toernooi op het zand wordt gehouden op zaterdag 9 – inclusief feestavond! – en zondag 10 juni. Voor beide toernooien neemt HVC het inschrijfgeld voor rekening.

Om het NK te halen is deelname aan meer toernooien wellicht noodzakelijk. Dat is mogelijk! Overleg met trainers en coaches en benader de TC van HVC (Stijn Steenhuis: 06-15193349) voor opgave. Een jaar geleden kwam de Compascuumse club met drie teams uit op het NK Beach Handball. Zo greep de herenploeg brons.

20 april
Voor de jongere jeugd – H, F en E – gaat de club op zoek naar een mooie zandinvulling in de lente. Stilzitten is niet aan de orde! Althans: heel even maar. Na de zaalcompetitie last de vereniging een pauze van een kleine twee weken in. Op vrijdagavond 20 april pakt HVC de draad weer op. Het trainingsschema voor het naseizoen wordt eind maart bekend.