Het perfecte startschot: Op de foto!

By 13 augustus 2019 No Comments

Op zondagochtend 25 augustus opent de vereniging gezamenlijk het seizoen 2019/2020. In de kantine en gymzaal van de club gaan alle leden, trainers en coaches op de foto.

Sinds een aantal jaar gaan alle leden, trainers en coaches aan het begin van het seizoen op de foto. Het plaatje wordt door het secretariaat gebruikt voor de digitale spelerspassen. Daarnaast geeft de fotomap een heel mooi beeld van alle leden van de club.

Website
Ook kan de websitecrew de foto’s door het seizoen heen gebruiken om de verschillende nieuwtjes en verhalen over HVC te brengen. Jasper Steenhuis, lid van de herenselectie, is de vaste huisfotograaf en zorgt ervoor dat de portretfoto’s van hoogwaardige kwaliteit zijn. Ook leuk om te delen met de familie!

Fusievrienden
De vereniging hoopt op zondagochtend 25 augustus op een fraaie opkomst. Ook alle fusievrienden zijn welkom op de gevoelige plaat te gaan. Vanaf september start HVC de trainingen in de zaal.

Schema fotodag:
10:00 F-jeugd
10:10 E-jeugd en D-jeugd HVC/DOS
10:20 Jongens C HVC/DOS
10:30 Dames B
10:40 DESH
10:50 Recreanten HVC/DOS
11:00 Heren 2
11:10 Dames
11:20 Heren 1

Attentie aan alle trainers, coaches en organiserende ouders: zorg ervoor dat de shirts én broekjes aanwezig zijn op de fotodag. De organisatie van de ochtend gaat ervan uit dat de (jeugd)leden op het aangegeven tijdstip in kleding klaar staan voor de portretfoto’s.