Heren 1 ontvangt Unitas 2 in hoofdklasse

By 6 oktober 2018 No Comments

Na een goede trainingsweek ontvangt heren 1 zondagmiddag in de hoofdklasse A Unitas 2. Aansluitend treffen ook de dames, waar coach Nanno de Vries zijn thuisdebuut gaat maken, de club uit Rolde.

Na de klinkende zege in Zwartemeer komt de de herenselectie in eigen huis in actie in de tweede speelronde van de landelijke hoofdklasse A. Om 12:30 staan de oranjehemden, die in een nieuw tenue verschijnen, tegenover Unitas 2. Vorig seizoen wist HVC twee keer te winnen van de reserveploeg uit Noord-Drenthe.

Wedstrijdselectie
Op vrijdagavond maakte trainster Annelies Smeets de wedstrijdselectie bekend. Na een sterke training heeft ook jeugdlid Roy Soppe een plekje in het keurkorps bemachtigd. Ook Jasper Steenhuis maakt zijn rentree in de ploeg. Evenals vorige week zal de ploeg onder leiding staan van assistent Tom Schuler.

Aansluitend nemen ook de dames het op tegen Unitas. De strijd met de rood-zwarten betekent het thuisdebuut van Nanno de Vries op de bank bij HVC. Sinds dit seizoen staat de ervaren oefenmeester voor de groep.

HVC Magazine
Tijdens de eerste thuisdag van het seizoen 2018/2019 verkoopt de vereniging de laatste HVC Magazines. Voor twee euro of een beetje meer tik je het blad op de kop. Doordat het de Week van de Scheidsrechter is zullen de aanwezige arbiters van de bond op passende wijze in het zonnetje gezet worden door de voorzitter van de club.

😍 Een hoop teams komen zondag voor het eerst dit seizoen in actie in eigen huis 🏠. Komt dat zien! Het programma:9:55…

Geplaatst door HVC handbal op Zaterdag 6 oktober 2018