“De club gaat bergopwaarts”

Afgelopen maandag vond de laatste bestuursvergadering voor de zomerstop plaats. Na de tijd concludeerde voorzitter René Hof dat de vereniging in de lift zit.

“De club gaat bergopwaarts”, waren de afsluitende woorden van Hof. Financieel is de club gezond. Ook sportief heeft HVC goed geboerd. Zo komt heren 1 na de zomer uit in de tweede divisie.

Benaderbaar
Na een oproep heeft het jeugdbestuur rap vorm gekregen. “We hebben zelfs al voor het eerst samengezeten”, vertelt Hof. “We willen zaken nog beter op poten zetten voor de jeugd. Door het vergroten van de groep kunnen  dingen beter en sneller opgevangen worden.”

Ook op gebied van sponsoring herkent Hof een fraaie ontwikkeling. “Met dank aan de sponsorcommissie en haar nieuwe leden. Constructieve gesprekken met potentiële partners zijn gevoerd. Ik denk dat HVC door haar vriendelijke, benaderbare en gretige identiteit een mooie en betrouwbare partij kan zijn voor het bedrijfsleven in de Zuidoosthoek.”

In stijl
“Ik ben erg tevreden met de gang van zaken”, sluit Hof, sinds twee maanden de preses van de Compascuumse club, zijn zegje af. “Ik hoop dat HVC het seizoen op het NK Beach Handball in stijl kan afsluiten.” HVC is met drie teams geplaatst voor het toetje in juli in Biddinghuizen.