Clubmensen geven sponsorcommissie nieuwe energie

De nieuw vormgegeven sponsorcommissie van de vereniging ziet door de frisse inbreng van clubmensen veel kansen. De werkgroep is gegroeid naar zeven leden.

Dorpeling Jos Soppe, die sinds de jaarvergadering onderdeel uitmaakt van het bestuur, is de aandrijver van de sponsorcommissie. Hij krijgt hulp van zes verschillende vrienden van HVC.

Clubmensen Martin Pietrakowski, Yannick Meijeringh, Erig Merijeringh, Martijn Heller, Marloes Kranendonk en Inge Maatje maken deel uit van de sponsorcommissie. Laatstgenoemd duo is nieuw en maakte maandagavond hun eerste vergadering mee.

Waardevolle inbreng
“We hebben veel nieuwe ideeën. De inbreng van de verschillende leden is erg waardevol”, laat Soppe weten. De sponsorcommissie van HVC, de club waar de herenploeg na het kampioenschap in de landelijke hoofdklasse A na de zomer uitkomt in de tweede divisie, heeft al een aantal interessante gesprekken met potentiële partners uit de buurt gevoerd.

Lees ook: “De club gaat bergopwaarts”
En ook: Jeugdbestuur heeft rap vorm gekregen