Club wil werken met jeugdbestuur

De club wil gaan werken met een jeugdbestuur. Dat heeft voorzitter René Hof bekend gemaakt.

Op dit moment houdt de Technische Commissie zich bezig met het volledige technische beleid van de vereniging. Hof ziet graag dat jeugd- en seniorenzaken gescheiden gaan worden.

“Jeugd is enorm belangrijk. Dat verdient alle aandacht”, legt Hof uit. “Door het creëren van een jeugdbestuur kunnen we die aandacht beter geven. Zo worden de verschillende taken binnen HVC nog beter verdeeld, waardoor er onderaan de rekening op gebied van plezier, begeleiding en ontwikkeling binnen de jeugdafdeling meer bereikt wordt. ”

Tweede divisie
Hof ziet meer voordelen: “Tevens kan door de verandering de TC zich puur richten op de technische zaken rond de seniorenteams. Door de promotie van heren 1 naar de tweede divisie moet ook de organisatie rond de hoofdmacht kunnen groeien.”

Interesse?
Verschillende bestuursleden zullen de komende tijd gesprekken voeren met geschikte kandidaten voor het jeugdbestuur. Interesse? Schiet de voorzitter of een van de andere (bestuurs)leden van HVC aan.