Nog voor het officiële begin van het naseizoen, volgende week, hebben drie teams de eerste meters op het zand al erop zitten. De meisjes C en B’s beten het spits af.

Onder leiding van Robin Hartmann en Marko Heijnen werkten de jongedames een training af. Laatstgenoemde volgt een opleiding tot Beach Handball-trainer. De eerste cursus in het Noorden heeft Heijnen er inmiddels opzitten.

In het naseizoen slaan beide jeugdteams de handen ineen. Net als vorig seizoen sluiten enthousiaste C’s aan bij de dames B. Een jaar geleden verraste de jeugdploeg meermaals tijdens de Beach Tour.

Vrijdagavond
Aan het eind van de avond was het ook de beurt aan de heren om het zand op te gaan. Anderhalf uur hield Annelies Smeets de formatie, met een aantal gastspelers, bezig. Op vrijdagavond gaat de herenselectie verder.

4 mei
Vanaf volgende week gaat het trainingsschema voor het naseizoen in. De F-jeugd begint door de meivakantie een weekje later. Op zaterdag 4 mei wordt ook het tweede Beach Handball-veld aangelegd. Aan het eind van de ochtend kan de vereniging hulp gebruiken.