C-teams overtuigen, blijdschap bij dames

By 3 december 2018 No Comments

De beide C-teams van HVC hebben zondag met overtuiging gewonnen. Ook de dames verlieten, na een dipje, als winnaar het veld.

De meisjes C waren veel te sterk voor Hazewind (1-33). Door de monsterzege blijft de formatie van René Kuiper en Hennie Heijne aan kop gaan. De jeugdploeg is na zeven duels nog ongeslagen. Borger volgt op een punt.

Trots
In Emmer-Compascuum legden de jongens C van HVC/DOS de leeftijdsgenoten van Hurry-Up over de knie. De brigade van René Hof scoorde twee doelpunten meer dan de gasten uit Zwartemeer: 16-14. De coach was na het laatste fluitsignaal erg trots op zijn team. De fusieploeg heeft in acht wedstrijden evenveel punten bij elkaar gesprokkeld.

Kelly Kip
Na een dipje hebben de dames ook weer twee punten gescoord. In Groningen waren de jongedames van Nanno de Vries V&S te slim af. Na 7-11 bij rust kwam de thuisploeg uit de stad nog even terug tot 16-19, maar bij 16-20 vielen de oranjehemden elkaar in de armen. Met acht goals blonk schutter Kelly Kip uit.

Heren 2 is terug op aarde. Na drie winstpartijen op rij werd de reserveploeg gevloerd door Blue Stars. In Winschoten ging HVC met 33-22 ten onder. Ondanks de nederlaag blijft heren 2 in het linkerrijtje staan. Volgende week komt runner-up Hurry-Up 3 op bezoek in De Klabbe.

Lees ook: Bijzondere zege DESH op koploper
En ook: Uitgekleed heren 1 verliest, maar blijft lachen