B’s helpen dames uit de brand

By 25 november 2018 No Comments

Een aantal B-junioren hebben de dames uit de brand geholpen. In de eerste klasse moest trainer/coach Nanno de Vries een beroep doen op de jeugdspelers.

Tegen Kwiek Hoogeveen miste HVC liefst vier selectieleden. Daardoor riep De Vries B-junioren – die op vrijdagavond aansluiten bij de training van de dames – Esra Dijks, Vera Hilbrands en Lisa Soppe op. Laatstgenoemde maakte haar officiële debuut in de senioren. Na een vervelende armblessure is de 15-jarige dorpeling helemaal terug.

In de piepjonge samenstelling wisten de dames niet te winnen van de competitiegenoot uit Hoogeveen. Bij 12-24 klonk in De Klabbe het eindsignaal. Over een week hopen de senioren weer op oorlogssterkte aan te treden in de hoogste afdelingsklasse van het Noorden.

Ochtend
In de ochtend wisten de dames B wél te zegevieren. HVR’97 werd met 20-13 over de knie gelegd. Een fraai resultaat van de formatie van voorzitter Marlies Harms.