Attentie: Kansrijke week HVC

By 16 april 2018 No Comments
Marlies Harms

Terwijl het Beach Handball-seizoen nog een aantal dagen op zich laat wachten, staan deze week een aantal belangrijke agendapunten te wachten voor HVC.

Dinsdagavond, om 19:30, is de jaarvergadering. De editie van dit seizoen is ontzettend belangrijk. De voorzitter heeft aan de bel getrokken. Uitbreiding van de vrijwilligersgroep is het hoofdthema. De club heeft hulp nodig en daar kan dinsdagavond een begin mee gemaakt worden.

Kiertje
Alle leden, ouders en vrienden van de vereniging zijn welkom in de kantine. Sla je de jaarvergadering normaliter over? Dit keer zijn we je écht nodig. Hoor aan hoe de club ervoor staat en vind een kiertje waar jij helpen kunt. Met ieder handje is de club, dat bouwt op een krimpende groep fanatiekelingen, geholpen.

Lees ook: Neem vrijwilligers niet voor lief

Op vrijdagochtend verwelkomt de club ruim honderd basisscholieren Compascuumse gras. Tijdens de Koningsspelen komen de deelnemers in aanraking met verschillende sporten. Ook handbal behoort, uiteraard, tot het aanbod. Tot 14:00 zijn de basisscholieren energiek in de weer.

Bekaf
In de avond komt Bekaf optreden in de kantine van HVC. Alle dorpelingen zijn tijdens de afsluiting van de Koningsspelen welkom op het terras. Het voorspelde zonnetje zal onder gaan en maakt plaats voor heel veel sfeer!

En ook: Stricker over Koningsspelen: Willen dat kinderen gaan sporten

De kansrijke week wordt ‘afgetrapt’ door de ouders van de H-jeugd en F-jeugd. Vanavond om 19:00 komt de groep samen met de TC van de club. Doel: na de zomer een jonge jeugdploeg op poten krijgen. Geïnteresseerde ouders mogen aanschuiven.