Op dinsdagmiddag 11 september gaan de deuren van de HVC Mini Academy voor het eerst open. In de herfst hoopt de vereniging jonge kinderen uit het dorp enthousiast te maken voor de sport.

Vanaf dinsdagmiddag 11 september zijn kinderen tussen 5 en 8 jaar oud van 14:30 tot 15:30, vlak na schooltijd, meer dan welkom bij HVC. Tot en met oktober kan er gratis mee gehobbeld worden bij de club uit Barger-Compascuum.

Het projectje loopt tot en met eind oktober, waarna de tussenstand bekeken wordt. Wekelijks gaan de kinderen aan de slag in de gymzaal in het dorp. Ook vriendjes en vriendinnetjes worden uitgedaagd langs te komen. Neem bij twijfel vooral contact op met trainer Stijn Steenhuis: 06-15193349.